ponedeljek, 3. december 2007

Zblojenost



2 dni nazaj sem težila a ne, da komaj čakam, da bo konec. In sem ga dobila, samo en mali problem imam, danes sem se zbudila ob 4-ih in sem že delala načrte kaj vse in kako bomo delali letos.

Seveda, sem bila zaradi tega cel dan zaspana, ampak tudi to je nekaj. Sem se pa borila cel dan in nisem šla nič spat, ker danes hočem spat!

No pa še nekaj se mi je zgodilo, saj ne vem je lepo ali grdo ampak odličili sva se, da je popolnoma neekonomsko, da se vpiševa na fitnes ta mesec, ker že v naprej veva, da ne bova mogli hoditi niti vsak drug dan. Pa še nekako ni najbolj pametno če hodive tja pod stresom. Pa to ni zabušavanje ali pa izgovori, ampak enostavno evo, ta teden bi šlo samo danes in potem mogoče nedeljo, a se splača?

Je pa nekaj lepega bilo. Nekomu sem dala spoznanje, da teženje in najdanje zapre vsa vrata, ampak ok vztrajnost in potrpežljivost tut katera nazaj odpre. Je kar simpatičen sogovornik, upam da še kaj pokliče.

Tako da: svakog dana, u svakom pogledu, sve više napredujem.