petek, 7. december 2007

Mal mi je čudno

Niti enega parkljna nisem dobila letos. Je to moj poraz ali usoda? Sem res postala preveč pridna, da dobivam sama darilca....saj nič ne rečem je fino, sploh pa ko so kakšni taki, odbiti ;-)

CILJ
"Mnogim ljudem v življenju spodleti. Ne zaradi pomanjkanja sposobnosti ali pameti ali celo poguma, pač pa preprosto zato, ker svoje energije niso nikoli usmerili k cilju." (Elbert Hubbard)

Več stvari me navezuje na tole.....prvo je definitivno jutrišni izpit, ki ga imata Lady in Don. Ampak zanj lahko rečem, da sta naredila vse, da bi dosegla cilj in le naključje oziroma splet okoliščin jima lahko prepreči ta cilj. Res si želim, da jima uspe. Ostalim niti nisem dovolila, da bi poizkusili doseči ta cilj, ker si je tudi cilj potrebno zaslužiti in ja, zanj tudi kaj narediti.

Včeraj smo šli s tečajniki na kuhančka v Ljubljano (rdeč je res dober !) in potem smo zavili še k Tanji, ker tam so psi dobrodošli. In debata je padla tudi na moj faks in sem dobila pod nos nekaj podobnega, da so me le izgovori. Ja, so priznam, samo kdo je on da bo igral mojo vest? Ima prav v vsem, samo....ne, občasno je bolje ostali nedotakljiv in da se me ne sprašuje ;-) Vem, skrivam se za tem,da sem inštruktor, ampak res nočem vprašanj, ki še mene bolijo.

Jutri bo poleg izpita še nekaj.....zvečer se dobimo na kozličku, tako prav spontano smo se včeraj zmenili in eko jutri že bo.

Pa naj še kdo reče, da se nič ne dogaja, se, če ti kaj za to narediš.