nedelja, 30. december 2007

Čredni nagon

6 bab v našem zimskem vrtu je v sorodu. In samo pol ure sem sedela tam z njim, torej bilo nas je 7. Sploh mi ni potrebno več preučevati črednega nagona, ker sem ga spoznala v nulo. Pa matr, da imate moški prav, ko pravite, da smo ženske navadne kure!

Ne vem sicer kako se te babe kaj zmenijo, ker so po moje tudi ne slišijo, govorijo ena čez drugo, ko pride tema na otroke se združijo v atomsko bombo ki se gobasto širi do tega da jima ena lepo pove, da je videla že 5 kontinentov, bila tam pa tam, je sicer res da nima otrok, ampak konec koncev jih sedaj tudi one več nimajo in se ukvarjajo s tem zakaj nimajo vnukov.
Ni bilo hujšega kot ko jim povem, da mladi res nismo na svetu zato, da jim bomo na stara leta rojevali otroke, da bodo imele možnost interakcije z isto raso - beri babic.
Kolk so te ljudje smešni, saj lahko naredijo dve družbi. Ena, katerim je skupno vnuki in druga katerim je skupno kdaj bodo vnuki.

Na koncu sem se vključila v čredo in kar naenkrat se je mnenje o meni spremenilo. Celo fejst sem. Neee prosim ne, samo naj mi one ne rečejo da sem fejst! Ker potem sem take kot one.

V glavnem ja, moški imate prav, ženske so kot ene navadne kure!

Ampak ok, moram biti na naši strani zato....
Najbolj neumna ženska lahko vodi inteligentnega moškega: ravnati z bedakom pa zna le silno spretna ženska. (Rudyard Kipling)