torek, 4. december 2007

Klima

Jemljem nazaj, ko sem napisala, da so nekateri plačani zato, da dajejo lažne obljube.
Danes sem dobila pol klime. No ja, če dobro pomislim je zima in imam polavtomatsko klimo. Notranjo enoto imam že montirano, če odprem okno je takoj mrzlo => klima dela.
Ne, ne bo tut zunanja enota in to baje že v četrtek. Če dobro pomislim mi je všeč, da sem jo dobila, ker me ne bo več tudi poleti zeblo v moji pisarni. Ja pri meni je večkrat mrzlo kot toplo ker nikoli ni direktnega sonca in če klima hladi, pomoje da tut greje a ne....no bomo kmal zvedl;-)

Včeraj je deževalo in spet sem klela, da imam nove brisalce v prtlažniku, ker seveda nisem nič videla, res je priznam, da sem se hotela ustavit na odstavnem pasu in jih zamenjat, samo je mala moda, da sedaj to postaja kar vozni pas, zato sem si premislila. No in ko to počneš ob pol enajstih zvečer je pa bolj normalno a ne. Razen soseda me ni noben bukov gledal.
In danes zjturaj so se mi razširila čisto druga obzorja.....prav neverjetno kakšna razlika in to samo zaradi enih brisalcev......kdo bi si mislil. In da naj sedaj še šipo od znotraj umijem....ne ne si ne upam, da se ne zaletim ker bom čisto drugač vse vidla.

Dneva ne moreš zadržati, lahko pa ga izkoristiš. (Latinski pregovor)

In tako sem danes naredila že čisto preveč, pa vseeno grem še malo moje pasje otroke prevert, da vidim kako jim gre pred sobotnim izpitom.


Aja pa med tem, ko so mi montirali klimo sem se prijavila na izpit z Bajko, saj je res izpit že čez 10 dni in jaz sploh še pojma nimam kaj moram delat na njem, ampak računam na to, da več kot past ne morem. Naučit se moram skoraj 30 novih znakov. Problem, če v 14 letih od kar imam izpit še vedno ne poznam vseh znakov in v enem križišču še vedno ne vem kdo ima prednost, ampak kar gre.....no saj sem blond in mi je oproščeno a ne?