petek, 28. december 2007

Čokolada

Priznam, sem čokoholik in to tak, da lahko cel teden ne jem nobene hrane in živim samo od čokolad.
In to spet počnem in to se bo končalo, ker nikamor več ne pelje. Ok pustimo to, da se redim, problem je v tem da me stalno boli želodec in samo čakam, da me začne pečt še zgaga. Ok to oblažim s tem, da pojem vsak dan skledo solate.
Komaj čakam, da bo konec praznikov, ker itak da mi vsi prinesejo čokoade - le kaj drugega naj mi?
In še nekaj je 2.1.2008 pojem vse čokolade kar jih imam in potem ne bom en mesec pojedla niti ene čokolade!
Razen...
Tole je pa edina stvar kateri se ne morem upret. Vsa sreča, da jo dobim samo kadar gre brat v Bruselj (in to ni več kot 3x na mesec). In pa še nekaj. 3 so v škatlici in ne morem vseh na enkrat pojest!

Redno uživanje črne čokolade pomaga pri kronični utrujenosti, je dokazala študija, ki so jo opravili ameriški znanstveniki. Dovolj je že nekaj tablic čokolade z najmanj 70 odstotno vsebnostjo kakava na dan. - no to je razlog, ne pa da je čokolada nadomestilo za seks!