petek, 14. december 2007

Individualist?

Če si individualist si neke vrste tudi egoist, če si egosit si sebičen, da si lahko sebičen, moraš biti tudi hinavski.
Zakaj sem individualist? Ker nisem egoist, sebičnež in hinavc.
Torej plan dela za naslednje leto je. Uči se tega. S tem, ko se naučim tega, neham biti jaz.
Ne, sebe ne dam!
Ampak neki bo treba narest, saj če dobro pomislim sem bila v individualizem nekako prisiljena.
Ko me kdo vpraša zakaj sem samska mu odgovorim, da zato ker sem se navadila. Naslednje vprašanje je, a ti ne bi bilo ok če bi kdo kaj naredil namesto tebe. Hmmm ko si sam, si organiziraš stvari tako, da imaš vse pod kontrolo. Naslednje vprašanje je vedno kaj pa, ko je treba popravit avto. Noben problem mehankar in štromar sta v ulci, samo zavrtim telefon in je že urejeno. Poči guma, ja pa kaj, rokavice imam vedno v vratih, guma tut vem kje je. Je pa res, da zadnjič ko sem imela tisto enkrat na leto štikle sem sredi poti pomislila, matr kaj če mi poči guma, kako bom s temi čeljvi butnila dvigalko, da se odšravfa guma? Kaj če bi imela še ene superge za vsak slučaj v avtu??? No kaj taka sem, vedno en korak pred dogodkom.
In tako te naredi individualizem, ker se moraš zanest samo nase.
Zakaj sem individualist tudi na poligonu.
Predvsem zato, ker nisem konflikten človek in če vidim, da se ne da zment pač naredim sama vse, da je tako kot mora biti, potem se pa umaknem. Zunanji nikoli ne smejo občutiti, da ne štima v timu. In ko se je to začelo vidno odražati tudi na ven, sem se pač iz tima umaknila. Spet so se pokazale dobre stvari biti sam, ker s tem lahko razviješ prefekcionizem do tiste stopnje ki ga hočeš in na tej stopnji tudi prevzameš odgovornost.
Ma ja, če sem poštena se veliko stvari vrti okoli odgovornosti.
Tudi v službi počnem čisto preveč stvari ki bi jih drugače morala dva, ampak sta med seboj povezani in ena brez drugege ne moreta in je bilo najbolj enostavno to združiti tako, da delam sama. S tem se mi ni potrebno na nikogar zanašat in nikogar čakat. Sem sam svoj gospodar in sama odgovarjam za vse.
Ok dobivam pa še delo od enega. E jok brate, odpade. Tukaj so pa že preveč posegli v mene in moj stavek ni panike bomo zrihtal. Bomo ja, samo......a bomo dnar tut delil? Ne bomo. Torej......stvar je taka, bomo tole naredi, itak, saj drugače spet ne morem delat tistega kar delam drugače. Samo jap, drugo leto bo še en mejnik padel in ko bo padel, bomo na novo postavljali pogoje. Se bom pa enkrat obrnila na višje inštance, saj zato jih imamo in jih itak plačujem. Bom pač, prepustila da drugi kaj naredijo zame. To še nisem ziher če ne bom prej preučila vse možnosti in jim bom rešitev nakazala, kaj no malo sebe lahko obdržim a ne?
Torej ja, drugo leto me čaka leto sprememb. Sprememb življenjskega stila?
Dogovarjamo se, da bi se združili na poligonu v društvo. Spet adijo individualizem, živjo timsko delo.
Kaj me sploh privlači pri individualizmu? Sigurnost in pa spet tista navidezna vatka? Problem zaupanja? Ne to ni problem, ker vsak ima pravico enkrat v življenju zafrknit zadevo, takrat je opozorjen, ponovi jo pa lahko samo še enkrat, torej to ni problem.
Problem odgovornosti? Hmm če nekomu daš pristojnosti dobi tudi odgovornosti. Torej zberi ljudi, ki jim daš lahko pristojnosti. Ok bomo delili odgovornost, a se to da? Ja nič kar se mora se mora, a ne.
Po drugi strani pa je tako fino če imaš ob sebi ljudi na katere se zaneseš in ki naredijo kaj namesto tebe. In če se bom šla drutvo to pomeni, da mi ne bo potrebno z vročino biti na poligonu, ker bom imela lahko zamenjavo ali pa brez kančka slabe vesti pač odpovedala trening.
Slaba vest....no vesti se moram tut počasi rešit.
Včer sem enga mal slabo poslušala, ker ga nisem hotela slišat, ker bi mi malo dal šegu pred oči, kar pa zdele nočem. Ampak men se zdi, da v tistem kar sem mu pustila povedat je bilo povedano, da ko se individualist pridruži timu mu malo padejo osebnostni standardi.
To pa sploh ni slabo, ker mislim da je problem vsega, da imam malo previsoke standarde zase. In ja saj mi ni potrebno biti tako hudičevo načelna. K vragu principi in načela...še ena učna lekcija me čaka....zakaj imam občutek da bo leto polža - učna leta izumitelja polža.