ponedeljek, 24. december 2007

Pismo božičku

Eko sem ga pozabila napisat....to je to preporsto.
Mogoče pa še ni vse izgubljeno

Dragi božiček!

Vem, da sem pozna ampak če me imaš res rad in če ustrežeš vsem pridnim otrokom potem se vseeno spomni name. Saj moje želje so čisto skromne.
Torej, želim si eno hiško nekje na obrobju Ljubljane, kjer bi bilo nekaj ravnice in ne ravno preblizu veliko sosedov. Želim si, da bi bil pred hiško ko pridem tja parkiran moj nov avto, saj veš da rabljenim ravno ne zaupam, in sicer kakšen jeep al pa lep črn enosprostrc. Če bi bil tudi bazen bi bilo že skoraj kičasto, tako da to bova naredila drug let. V hiški bi bila pa Ajša pa Bajka pa muc, ok da ne bi bile v večini ženske, bi bil lahko tudi kakšen fant, da nam ne bi bilo dolgčas. No pa v hiški bi moral biti prostor še za kakšnega psa. No psi bi imeli itak prostor, samo tisti ki ne bi bili moji oz. najini bi imeli prostor drugje.

Ker vem da sem ti tole malo prepozno napisala in bo težka si želim le, da bi bil jutri sneg;-)

Tvoja Alenka