sreda, 19. december 2007

Maili

Dobr, da so zastonj!
Jaz res ne razumem ljudi, ki vedo, da nimam časa, in da ko imam čas sem malo preveč zmatrana, da bi sedela za računalnikom in gledala mail-e. Ja, jih pogledam seveda, z veseljem, saj zato so.
Ampak vse se konča, ko odpreš mail in je v inboxu 13 mailov od iste osebe, pa še v spamu 3-je. Pa nič od tega ni namenjeno direktno samo meni, v nobenem ni vprašanja kako sem, ali pa vsaj vljudnostni lepo se imej. Evo sem si vzela čas....eno uro, da mi je vse dol pobral in da sem pogledala. Pa vsi vi, ki mi pošiljate te maile res mislite da jih potem gledam z veseljem? A se lahko zmenimo tako, da vsak dan pošljete največ 2 taka neosebna. Aja pa še nekaj, proti ženskam nimam res nič osebnega, amapak a lahko nista oba z nagimi deklinami ;-) ali pa filmčki s seksom?

Ja ja, vem kaj mi manjka in kaj je tisto kjer sem sporostila energijo, ko jo je bilo preveč. Ajšika in trening obrambe - in na koncu si tako zmatran a hkrati umirjen in srečen.


Prijatelj je tisti. ki nam pusti svobodo. (DEBBIE ALICEN)