četrtek, 13. december 2007

Spet imam čas

Imate občutek, da ste na svoji poti obtičali? Slavite to! Slavite spoznanje, da je vse relativno in da ste se morda morali ustaviti zato, da vas drugi lahko dohitijo. Ali zanikate njihovo udeležbo v tem, kar ste ustvarili? (Kryon)

Tole mi je danes dalo misliti. Zjutraj sem se komaj spravila iz postelje, ampak ok to je običajno, ker pač rada spim. Bolj me je zmotilo to, da sem tamali komaj spravila iz postelje. Ajšo itak prosim vsako jutro, da vstane, Bajka je pa vedno za. No danes je samo maček vstal, ker je bil žejen. Ampak red mora bit, zato sem zaostrila svoj glas in sta vstali.
Kako se vedno ob takih momentih potem smejem sama sebi ker si včasih kakšno čudno mislim o svoji sosedi, ki se že navsezgodaj dere na hči. Mi je pa všeč, da se sama tega takoj zavem in neham, ona pa kar ne neha....

Živim po pasje. Človek je moj najboljši prijatelj. Življenje je pasje. Pes je človekov najboljši prijatelj. (Aforizem Evgena Juriča)

Ampak imam dve psici in enega mačka. Malo smešno je če pomislim kako različni so. Muc totalen egosit, dobesedno me ima na svoj mav. A nimam tut jaz ljudi na tlesk?
Ajša je samozavestna, avtoritativna psica, ki ne pusti, da bi se kaj preveč vtikal vanjo, je pa res da se mi niti ni potrebno ker zna odlično precenit situacjo in odreagira odvisno od nje. Z njo se da skoraj brez konfliktov živet. Pri njej mi je všeč to, da je enakovredna in da daje spodbudo in energijo, ko je potrebno. Všeč mi je pa tudi to, da ko izsiljuje to počne na nežen in zabaven način.
Bajka je eno tako ustrežljivo bijte, ki naredi vse, da si vesel. Ne prenese slabe volje in takoj poskrbi da te mine. Je ena boljših pečk v postelji ker se lepo stisne k tebi in vsak večer predno zaspi obrne glavo k meni, da dobi lubčka potem pa zaspi.

So moje živali res ogledalo mene in to kar iščem pri ljudeh? Ok tisti, ki imaš vse tole v sebi, se oglasi, vrata so ti odprata!