ponedeljek, 24. december 2007

Razmišlanja

Ja, en simpatičen smrkuc mi da mislit vsakič ko ga vidim. In to naredi še na en tak način, k mu niti nočem niti nimam potrebe po tem, da mu kontriram.

"Vsakdo je vsak dan petnajst minut pravi bedak. Pomembno je, da te meje ne presežete." (Elbert Hubbart)

Dobr je samo to, da ni to vsak dan!
Zadnje dni mi pride na usta tako velikokrat komad tako je dobro biti glup....
Občasno me res zanima kako živijo tisti, ki se jim jebe za svet, ki egoistično strmijo k svojim ciljem, ki jih boli k**** za druge.
K se naredijo bukove bl k bukev sred gozda. Sicer, priznam, da še nisem čisto ugotovila al se morajo res delat bukove al pa taki res so.

Danes je težko bit budala! Konkurenca je velika, pa se dokazovat se moras večkrat na dan!


Matr sem budala, danes je ja božičen večer jaz pa o budalah in kretenih govorim.
n
Srečen Božič pa kar koli že to pomen. Saj sem že enkrat povedala, da ne maram praznikov a ne.

Je pa neki res, ob Božiču in Novem letu lahko vidiš lastno ceno. Kot kaže sem draga, ker že drugič praznim sms box v mobitelu. In kar nekaj čestitk je kot kaže osebnih, ker ne pišeš ravno vsem ostan to kar si in ne prilagajaj se drugim. Preveč osebnih stvari je med tekstom, torej....ljudje saj je ok, bom to kar sem ker druzga ne znam bit!
Pa še nekaj. Hvala vsem, ki mi želite da srečam princa na črnem konju ki ga baje čakam. Veste, en manjši problem je - bojim se konjev tako da to ne bo to. Če pa govorimo o koničih pod haubo....ene 130 bi jih bilo čisto dovolj ker kar je več je smrtno nevarno, ker bi prišlo do tekmovanja ti pokažen, da zmore več. Pa še nekaj je....verjamem v to, da če ti je in ko ti je namenjeno te najde tako ali drugače.