četrtek, 6. december 2007

Vet

Če garaš kot
KONJ,
če si priden kot
ČEBELA,
zvest kot
PES,
marljiv kot
MRAVLJA,
podji k

veterinarju po
potrdilo

da si
OSEL



Osel nisem, je pa en doktor vet moj prijatelj s katerim grem velikokrat na kavo in ja, kdaj pa kdaj sem tudi ovca če kaj rabim.
Ampak je fino imet veta za frenda, ker je on v bistvu tvoje prvo mnenje, če ne bi bilo njega ne vem kdo bi mi pozdravil kolen.
No pa če imaš žival je tut to fino, da pride kar k tebi domov, čeprav se moji s tem ne strinjajo in bežijo, ko ga slišijo. Ampak moj vet je faca!
In danes sem ga spet rabila, ker si tut nohtov več ne znam grist in to naredim po novem tako, da se mi kozca gnoji. Pa je to on zrihtal tako na hitro ob kavi....pacek, to boli in ne delaj tega tam, kjer se ne morem dret.
Mi je pa miklavž nekaj lepega pustil pri njemu in me sedaj zaradi tega trebuh boli. Ampak zaradi dobrega futra se splača trpet.
Pa ne bom danes o tem zakaj so bili vaški otroc včas tako pametni (ker so jih župniki al pa veti delal;-))