sreda, 5. december 2007

Učenci

Ma veste kaj, sploh ni lahko biti v pasji šoli tečajnik!
Tako da, dragi moji tečajniki ne bom vas več tolk gonila (no manj pa tudi ne).

Ampak če sem se čez noč naučila vse znake in je danes Bajka pokazala da se to da, bom tut nehala bit motorični idiot in bom tole specala skupaj.
Ja, sem mali motorični idiot, ampak se popravljam.

No, ampak če česa ne razumem, ne razumem folka, ki se mu je danes zmešal. Najhuje pa je, da se je šele začela tale skupniska evforija. Ob desetih je zmanjkalo lešnikove gorenjke, ker je bilo 20% skonta.
haha še dobr, da sem bila tam že mal očez devet in da Gorenjka ni ravno moja omiljena čokolada ;-) Jooj, ravnokar ugotovila da: NITI ENE MILKE SI NISEM KUPILA , PA ZNIAŽANE SO!?!

"Prihodnji dan je učenec prejšnjega dne." (Publilij Sirijski)


Sedaj mi je pa še manj jasno zakaj sem to misel dobila na mail? Čudne stvari se dogajajo zadnje dni.