torek, 11. december 2007

Teorija zarote

Tako nekako sem se počutila včeraj zvečer, ampak sem se tudi hitro nehala.
Luštno je spremljat ljudi, ki bi radi spreminjali moje življenje.
Ma se ne pustim, ker sem ziheraš in v privat življenju res ne tvegam, sploh pa vsi moji načrtovalci ......Alenka verjame v pravljice in naključja. Če drugega ne zato, ker se mora dogajat.
Vse prizam kar si zdajle mislite, samo ......ne me silit v nekaj za kar nimam jajc;-) in za kar niti ne vem če je kaj na tem. Ja, ja, ja,....nikoli ne bom vedela če ne probam......ma včasih mi česa tut ni treba vedet a ne?
Navidezna vatka v življenju je praktična, tisto kar je nedosegljivo je mamljivo, ko je doseženo pade vrednost. Pa naj bo kakšna stvar v življenju tudi precenjena. Bodo to pač moški, saj si zaslužijo ;-)

Ne ukvarjajte se z jutrišnjimi problemi. Danes še nimate jutrišnje moči. Dovolj jo imate samo za danes. Ni nam potrebno vedeti, kaj se bo zgodilo jutri. (Max Lucado)