četrtek, 22. november 2007

Prava informacija je hitra informacija

Ja sem malo jezna priznam. Jezna pa zato, ker vedo koga vse poznam in kaj vse lahko naredim in dobim, ampak ne, mene se pokliče ko je že vse prepozno in potem naj iz drka delam zlato. Ok saj velikokrat mi rata na račun mojih zvestih ljudi, samo včasih pa res ne.
In ja sem jezna zato, ker so že dopoldne zvedeli, da so videli enega pinča v Novem mestu in se odpravili tja. Itak, da letiš in ne misliš, samo če se je sprožila akcija naj se sproži najprej pri tistih, ki imajo veze in poznanstva. In čisto brez veze je skoraj 5 ur po klicu iskati psa na tistem mestu kjer je bil viden.
No ja, upam, da bo jutri bolje in predvsem da najdejo oba, tako Toy-a kot Malo. Pina je že pri Ivani na toplem.

Biti pripravljen je veliko, znati čakati, je še več, toda izkoristiti pravi trenutek, je vse (Arthur Schnitzler)