petek, 16. november 2007

Lepota

Pravijo, da je potrebno za lepoto potrpet. Ja in res je. No tudi mene je prijelo in že od poletja hodim k kozmetičarki in moram trpet.
No saj če ne bi bila tale moja Vida prej moja tečajnica jaz ne bi hodila k njej, brez skrbi.

Lepota je to, kar vsebuje neugodje.
(Sofisti)

Pa sva se zmenile, da bova porihtali počasi stvari na meni, začeli z nohti na nogah. Ker sem ji do takrat obdelovala z zobmi (ja fantje ki to berete, prav ste prebrali in prav si mislite ;-)), se je nad njih spravila strokovno. In ja res je po parih mesecih niso več vraščeni, pa tudi celo lepo zgledajo.

No ker pa to ne more biti vse - mislim da mi vrača vse "grde" treninge, mi mora še dlake počupat, pa obrvi zrihtat, v glavnem naredi me pič**.
No in danes sem bila spet pri njej in spet sem pič**, samo nekaj pa je, če si z kozmetičarko preveč na ti, točno ve kolikokrat vmes seksaš, ker vidi če si si vmes kaj noge pobril....ampak ok, ji oprostim da sedaj vse ve o meni, ker sem jaz tut vedela za vsak njej korak, ko je bila moja učenka.

Pa še nekaj je, vsakič ko težim, ker kaj boli mi reče, da je to za moje dobro......saj, ko sem jo jaz mučila je bilo tut za njeno dobro, samo takrat ni tako mislila ;-)