nedelja, 18. november 2007

Sneg jeeeeeee

Ko pada dež si moker, ko pa sneži je pa lepo. In danes je bilo lepo. Samo, da ni prehitro preveč lepo je nehalo snežit. Prednost življenja malo ven iz mesta je ta, da vidim sneg inda se prime. No priznam, malo manj ga je bilo kot tu, ampak se je prijel in dalo se je vršti kepo. (Urši hvala za sliko)

Ampak naj sneži, ker mi ga hočmo več in še, da bomo lahko noreli, bo žur.

Popoldanska šola se je začela v snežinkah, končala pa itak na kavi tako kot vedno. Danes smo šli na sprehod, spuščeni, da vidimo kaj smo se naučilo.....po pravici povedano, da eni bolj malo drugi me pa že sedaj prekašajo.

Kaj se mi je danes še zgodilo.....do danes sem mislila, da je super truper nekaj, kar je nad super. No na radiu je bil ta vikend vikend Abbe. In predno so zavrteli komad, so povedali da je supertruper v bistvu reflektor. Vsak dan se kaj novega naučimo. Samo sedaj ne vem al sem žalostna al vesela, ker vem da je to reflektor al ker to ni nekaj nad super. Sicer pa....reflektor je tudi vedno nad in pri meni bo super truper ostalo nekaj kar je nad super!

In ko misliš, da je dan končan greš še bratu po kebab. S svojo novo kapico stopim notri, naročim piščančka, pripravim denar. Ugotovim, da mi da tip preveč 50 centov nazaj in mu to povem. Tip pa meni. Ej tačka, to mi ne delajo, a bi še en kebab? Ne, res ne bom....samo če mi je pa dal preveč nazaj no..... E tačka ima naslednjič enega zatonj, si bo zapomnil kapo;-)

Moja doktrina je enostavna: daj vsakemu človeku take pravice, kakršne želiš imeti sam - ne večje, sploh pa ne manjše. ( J. RUSSEL)