četrtek, 8. november 2007

Občasno razumem moške

Včeraj zvečer sem vsa vesela šla do prijateljice. Na dnevnem redu je bilo fizično delo. Odmik hladilnika in odstraniti vrata. Kot se za fizično delo spodobi je bila temu primerna tudi moja obleka. Delovni brezrokavnik, na pol umazane cunje (ki za razliko od moških niso smrdele po par dni starem švicu), delovne rokavice v žepu in ruta v laseh proti prahu.
Pridem tja polna zanosa in kaj vidim……. Vso nasmejano babo z odmaknenim hladilnikom. Ostalo mi je samo še to, da sem snela vrata…..jaz sem pa samo hotla malo fizičnega dela, ker to paše.

(SSKJ) Emancipacija: težnja po pridobitvi enakopravnega položaja žensk z moškimi

No včeraj sem vas res deloma razumela zakaj ste čedalje bolj obupani in se počutite nepotrebne....jap k vragu emancipacija!