četrtek, 8. november 2007

Draft

Za tiste, ki ne veste kaj to je. To so cestne dirke take kot jih poznamo iz ameriških filmov, ko se dva avta postavila vštric in dirkata kdo bo hitrejši. Vse lepo in prav, če se to ne bi dogajalo od novembra 2003 na Brnčičevi. Ok to, da ko se spusti noč nikoli nimaš prednosti, to že vem, če prideš ti nehote vmes se drži sredine - je dovolj široko, to da med vikendi ne spim zaradi hrupa tudi vem.
Ampak ni mi pa jasno, kako za vraga me lahko policaj na 113, ko pokličeš in rečeš da so cestne dirke na Brnčičevi vpraša kakšne dirke in od kje. Včasih še razlagam in sem kulturna, velikokrat jih pa smo rečem javi na Bežigrad in bodo vedeli. No prejle je bilo spet tako in človek me še glupo potem vpraša, a bodo vedeli? hmmm saj mogoče je imel pa prav.

Del ljudi dela, a ne misli, drugi del pa misli, a ne dela.
(FOSCOLO)


No nekaj pa vem. Če me bodo kdaj ustavili na Brnčičevi, ker bom šla 57 namesto 50 (za to so že plačevali sosedje kazni), stopim iz avta ga/jo sunem na g in jim povem, da je to za vse neprespane vikende, ko njih nikjer ni.

Pa o policajih vse dobro drugače, samo vespovosd se najdejo taki, ki ne mislijo.