sobota, 17. november 2007

Pasja šola

Z njo se ukvarjam vsak dan. Vsak dan tečajniki s svojimi psi. Saj s psi ni panke, naredijo točno to kar jim pokažemo da morajo, samo ljudi, te je pa težko spremeniti.
Pa sploh ni potrebno neke revolucjie narediti, čisto male spremembe in njegovo življenje bi bilo čisto drugačno.
Vse žive profile sem že imela in nekaj sem se v teh letih že naučila. Izobrazba je prej ovira kot plus. Velikokrat se spomnim besed svojega začnetnega mentorja, ki mi je rekel, ta ki ni študiran bo delal po kmečki logiki in bo prav, tisti, ki pa je štrudiran bo pa najprej vsako stvar premislil, pa potem še enkrat premislil ali je prav premislil in tako bo vse zamočil. In leta dela mi to potrjujejo. Poleg tega pa opažam še nekaj, izobraženi ljudje nimajo jajc in ne priznajo svojega poraza, ker je to njihov neuspeh, ki ga pa prenesejo na psa. In ni ga hujšega, ko meni pes dela vse njim pa nič. Seveda nikoli ni kriv človek, ampak vedno pes. Samo pes ni res nič kriv, le sebe je treba pogledat. Ker pri psu je pa nekaj dejstvo. Tolko kot daš, toliko dobiš!

Kjer je veliko znanja, je tudi veliko bolečin, kdor zbira znanje, zbira tudi trud in muko. (MONTAIGNE)

Ampak je lepo delat to kar počnem, ker vidiš napredek v ljudeh in so ti zanj hvaležni.
Spet smo slab mesec pred izpiti in spet so pomembne malenkosti ali se bo dokončno pes spremenil ali ne. In spet se kaže to pravilo o izobrazbi. In takrat sem malo žalostna, ker res dajem veliko sebe v tečajnike in mi ni vseeno če tega ne upoštevajo.
Ampak je veliko več lepih stvari. Tako kot danes ko me kliče en: šefica, kakšno je vreme pri vas. Odgovorim mu naj se obleče ker piha, on meni, pri nas sneži, sneg prijemlje ceste. Jupi....če v Ivančni sneži, bo kmalu sneg. Danes smo imeli na Barju in komaj sem čakala da pridem proti Golovcu, ker tam lahko sneži.....in res je.....snežilo je.
Cel tečaj sem imela v malem snežnem metežu.....ples snežink me vedno razveseli.
No razveselijo me tudi tečajniki, ki naredijo v treh dneh tak napredek, da presežejo učitelja. Vsakič sem najbolj ponosen človek na tem svetu, ko mi kakšen pes dela tako dobro, da ne naredi niti ene napake,da dela tako, kot moj ni nikoli. Pravijo da si dober učitelj takrat ko te učenec preraste. Če sklepam po tem, sem dobra, ker jih je vsako sezono več.