petek, 9. november 2007

Petek

Petek, eni ga imajo radi ker gredo lahko žurat, jaz pa zato, ker delam do enih.
In takšne petke kot je bil današnji imam najraje. Dan mi mine kot bi mignil saj do pol dvanajstih delam (ok pretegnem se ne, da smo si na jasnem, ampak imam delo non stop), potem grem v špar, pridem nazaj spijem kavo z nadomestnim in grem dam.
No danes mi je toča to preprečila in sem bila malo dlje v službi in se zaradi nje tudi dlje peljala domov. Pot za katero porabim manj kot 10 minut je bila danes prevožena po polžje v pol ure. Bila je zima - toča na tleh.
In ko dežuje se tudi mojima dvema ne da ravno hodit daleč naokrog zato ga lahko prespimo. In ja smo ga v obrokih.

Ne pozabite načrtovati prostega časa (neznani avtor)

Jaz sem pa rada spontana, mogoče pa zato velikokrat spim.