ponedeljek, 5. november 2007

Šolska zdravnica

Ja kaj čem če sem pa večni otrok in pač hodim še vedno k pediatrinji. In danes sem morala spet k njej po bolniško, ker sem čisto pozabila nanjo.
Nikoli več ne grem tja v ponedeljek popoldne po počitnicah, ker je polno ljudi. In kar naenkrat ugotoviš, da imajo vsi toliko stari kot ti že otroke in to že toliko stare, da hodijo k šolski zdravnici, kar pomeni minimalno 6 let. In potem tebe vsi čudno gledajo kaj ti delaš tam in kako jim je ušlo, da imam jaz otroka.
No nimam ga a ne, ampak meni je Nuška fajn, ker vse ve in ker me vedno podi na bolniško jaz pa nikoli nočem it. No je tudi res, da me zna poklicat in vprašat ali jem zdravila, lani je bila prav "sitna" ker me je klicala tri dni zaporedoma, da sem ji rekla, ja vzela sem.

Birokrat opravlja svojo dolžnost od sedmih do dveh! Pa nič več. (HELLER)
Je luštno, ko veš da nekoga skrbi zate in zato še vedno bodim k njej.