nedelja, 25. november 2007

Petelinji zajtrk

No to je stvar, ki je nisem počela že več kot eno leto in če dobro pomislim bi jo prav pasalo spet.
Samo za petelinji zajtrk moraš imeti nekoga pri katerem prespiš in ob katerem se zjutraj zbudiš.
Roko na srce un jutranji pred službo mi je bil vedno všeč. Hiter, že vse je bilo pripravljeno samo še prepustil si se užitku in eko si že pod tušem in greš.
Ne, ne nisem bila v kinu in nisem gledala tega filma, le zvedela sem kaj pomeni.
Sicer pa kako naj imam jutranjega, če še po večernega ne grem?
No ja dolga zgodba, o kateri ne bi, ker vse bo ob svojem času in ko dobiš večernega pride če tako oba želita tudi jutranji.

Vloga iskrenega človeka je - zelo težka vloga. (GORKI)

To je ena moja lastnost zaradi katere me ljudje najbolj ne marajo, ampak včasih pride tako da moraš tudi pozabiti na čustva drugih in skrbeti zase.
Velikokrat se moje osebno življenje prepleta s šolanjem in dejstvo je, da me stvari ki se dogajajo tam ovirajo in mi ne dajo miru v privat življenju in takrat je potrebno presekat. No ja, imaš pa tudi kaknega tečajnka, s katerim bi bil petelinji zajtrk čisto luštna stvar ;-)
Saj se trudiš vsakič sproti, a vsaka stvar ima svojo mejo. In danes sem prav malo gledala na čustva enega tečajnika in je dobil servirano to, kar mu gre. Odgovornost, ki jo prinese pes je odgovornost lastništva in če si nabaviš psa si s tem dobil tudi odgovornost. Odgovornost pa zajema tudi delo s psom ne samo sprehode. In ja tukaj sem tečna in zahtevna, sploh pa če vidim, da gre vse skupaj samo navzdol.

Vsi imamo želje in potrebe in nekatere želje si lahko tudi kupimo. Ampak ko je želja potešena ne moremo kar čakati kaj bo.
To je tako kot želja po petelinjem zajtrku. Ma je treba it kdaj tudi na večerjo, da dobiš zajtrk. Pa to, da nisem cel vikend šla na večerjo ne pomeni, da ne delam na tem, da to čimprej naredim ;-)