ponedeljek, 12. november 2007

Moj Gay

Ja mam ga ja, in to že ful dolgo, to je edini moški za katerim sem jokala.
Ok res je na začetku nisem vedela, da je gay, ja ja stereotipi da so gay-i kičasti......sorry mišek ne padeš v to kategorijo, pa saj mi ne zameriš a ne?


Stereotip je nekaj takega a ne. No ampak moj je pač čisto običajen in ko je prišel k meni na tečaj pač ni kazal znakov tako kot ponavadi jih, da je pač gay. In res je, vedno ga je en pripeljal, ampak ok sem mislila da je cimer al pa frend. In ni ga hujšega kaj sem mu govorila, ko je delal narobe: daj ne bod pederčina bodi dec! Še vedno si skrijem obraz v dlani, ko se tega spomnim. In on je stojično to prenašal, bil tiho in hodil naprej k meni. No pa sem le zvedela da je gay in da tisti, ki ga vozi ni cimer ali pa frend, ampak njegov partner. In včeraj sta imela 16-to obletnico. Vsaka jima čast in res iz srca čestitam še na nadaljnjih 16!
Ampak je fino imeti prijatlja gay-a. Ker mi pošilja lepe maile z lepimi slikicami, ker lahko skupaj pokomentirava moške, se pogovoriva o vseh detaljih, ker....
Pa ne samo zaradi tega, nekaj morate vedeti Gay-i so res dobri deci in ja res je edin moški za katerim sem jokala do sedaj, ko sta se preselila. Ampak sta spet nazaj!

Ljubiti človeka pomeni priznavati ga takšnega, kakršen je (Daphne DU MAURIER)