torek, 6. november 2007

Nakupovanje

Včasih me prime in grem, samo ta včasih je čedalje bolj pogost. Ne govorim o tistih nujnih stvareh kot so osnovne potrebščine. Govorim o zapravljanju za sebe.
Ok temu lahko rečem tudi razvajanje. Ko si samski te namreč nihče ne razvaja in je to pač na tebi.
Če je bil nakup dober še ne vem. Čevlji so mi kjut, pulover mi je pa všeč, je sicer greh če ga bom imela za v pasjo šolo, ampak vsaj zeblo me pa ne bo. Samo halo 70% skonta temu se pa res ne morem upret. Čevlji pa ...k jih je tako nemogoče dobit. Moderne ne maram, tradicionalnih ni več, ok zimske se da sicer včasih z moškimi nadomestit, odbiti so pa preveč odbiti. No te so pa netradicionalno odbite in so črne in imajo roza!!!!! črte.
Jah....prihajam v krizo srednjih let.

Ni dovolj biti skromen: za to je treba imeti razlog. (VOLTAIRE)

Samo ta mesec bo še pestro glede odhodkov....no, ampak spet moram, ker je dobra priložnost. Popust v Giga športu...le kako se naj mu uprem, če imamo popust na popust, pa še strcuno odprto od 20.15 naprej, ko ne bo nobene gužve. To je edina stvar, ki me odvrne od nakupov. Ok no tukaj bo šlo malo več keša kot danes, ampak za superge in gojzdarje ne gledaš na ceno, ampak kvaliteto. Pa tudi za hlače in jakno daš malo več, saj jih potem celo zimo nosim na poligonu. Ok a se že v naprej sama sebi opravičujem. Pa saj vsak dan poleg službe še vsako popoldne delam. Ja, lahko si privoščim!
Registracija konec meseca...ja pa avto moram tut met.
Kaj, eni novembra zapravljajo za martina, jaz pa zase.