ponedeljek, 26. november 2007

Mladi vs. stari

Človek se prebija, dokler je mlad. Kasneje pazi, da se mladi ne prebijajo. (Pajo KANIŽAJ)

Tole drži kot pribito. Moje matično kinološko društvo je živ dokaz za to. No, pa saj je baje vsepovosd tako in konec koncev vem zakaj delam to kar delam neodvisno od vseh. Le ena razlika je, da tam kjer je množica se lahko spodkoplje stare ljudi tu pa sicer mladi so, samo jim je delo v društvu nek ma ne vem statusni simblol, da lahko reče da nekaj počne. Itak ne vloži nobene energije v to, kaj šele prostega časa v izobraževanje, pač lahko zgine 2x na teden od doma za 2 ure tam postroji folk in to je to. Rezultatov itak ni.
No rezultati pridejo če znaš ljudi zmotivirat, če jim znaš stati ob strani ker ja, si vse v eni osebi in pedagog, duhovnik, zakonski svetovalec, psiholog, socialni delavec, pa še kaj bi se našlo. No lepa primerjava se mi je enkrat nehote pokazala. Na obisku smo imeli družinskega prijatelja, ki je duhovnik, pa je ravno tekla debata o tem ali je to kar počnem sploh neko delo. Pa sem mu odgovorila, če tako gledava je moje delo veliko večje od njegovega, saj on skrbi za človeške duše, jaz pa še za pasje.
In sem jezna ko se najde še kakšen tak ki gleda na oboje, pa mu ne pustijo da bi se razvijal. Ker je še vedno v glvah starih ljudi, neka čudna logika volunterizma in pa pojma nimam česa vse. Mi je zelo žal, ampak dragi moji stari ljudje, če ni reklame ni biznisa, če nimaš dobrega kadra ni biznisa, če nimaš .....samo ja, za klobaso in kos kruha se tega ne dela več. Življenje je postalo drago in če ne dobiš niti za bencin povrnjen potem to počneš kje drugje ali pa pač ne.
In ja če bo šel društvo k vragu bodo itak krivi vsi drugi kot pa ti stari ljudje, ki ne odprejo mošnjička in živijo v veri, da se s kranjsko in čajem poplača vse.