petek, 30. maj 2008

Vedno isto

je na društvenih izpitih in tokrat za spremembo me ni nič presenetilo. No ja razen to, da bomo prestavili izpite za 14 dni. K vragu moja pravičnost in morala, ko se za vsakega posebej borim in mislim na vsakega posameznika. To pofukana odgovornost, mi bo podaljšala šolo za 14 dni, ampak to sem hotla in to imam.
Mi je pa lažje ker jutri je nov dan in od jutri, je konec maja, kar pomeni, da nisem več una ta zajebana, ta tečna tršica. No sem se odpisala že danes po tem, ko sem prekinila izpite in vse skupaj začela še enkrat. Moji tečajniki so vedno na zgubi, ker moram poskrbeti za vse in njih prepustim samemu sebi. In zakaj si oni ne bi zaslužili uvodne besede tako kot se gre. Konec koncev imajo ostali skoz svoje inštruktorje ob sebi. In so dobili jasno in glasno povedano, da ne bodo šli na izpit če se oni ne bodo spremenili, da list papirja pri meni ne igra nobene vloge, če se ne spremenijo oni. In po eni strani mi gre na kozlanje teh 14 dni podaljška ker če jih do sedaj niso spravil v red jih tudi do takrat ne bodo. Mi bomo pa teh 14 dni odkrivali toplo vodo, ker ok bomo pa na teren hodili in bom lahko ostale pomešala med tavelike.

Nihče ni dolžan storiti več, kot je mogoče. (Latinski pregovor)

Ko se bodo tega zavedali vsi tisti, ki vplivajo na druge bo življenje na tem svetu veliko lepše, predvsem pa bo psom lažje.