četrtek, 15. maj 2008

Treningi

Saj sem verjetno že velikokrat pisala o njih če ne direktno pa indirektno. Čedalje boljši so in mislim, da sem letos malo prehitro vse skupaj naredila in bomo rabili malo počitka. Samo ......tale skupina je čisto preveč po eni strani tekmovalna po drugi strani pa....ne vem no kaj naj rečem tko dobra in ko dobim dobro skupino hočem iz njih iztisnit res tisto najboljše. Ampak bomo tole razbili že mislim da drug teden. Ker.....ne da se mi bit več tista ta zajebana tršica, ker to nisem.

Drug teden začnem spet z novo skupino mladičkov. Nekaj sem naredila .....odslovila sem enega psa še predno sem ga videla v živo, funkcionalna laž je bila potrebna, ker je čisto preveč podoben psu ki se mi je vsedel v srce in bi ga primerjala z njim. Jebat ga, če se preveč razširi določene pasme v moji šoli to ni dobro. Nekaj časa sem imela same bule, pa se je to mislim da končalo, in da se mi ne razširijo beagli je bila ta poteza kar prava, ker sta si še vizualno zelo blizu ker imata istega fotra. In ni fer do psa, da bi bil zaradi tega determiniran. Pač je potrebno zaščitit najprej sebe.

Drugače so pa fotke luštne, no na fotkiču zaenkrat. Jih bom še malo imela tam, ker me zanima koliko jih gre na kartico, zaenkrat jih je nekaj čez 200. in tudi fleš je super ker sem slikala potem, ko so skoraj že vsi odšli še preostale in so ok.

Saj bodo počasi vidne tudi ostalim. Vse ob svojem času.

Dobro je, če se človek nauči biti moder v šoli bolečine. (Aishilos)