sreda, 14. maj 2008

Pogrebi

Saj verjetno ni človeka, ki gre rad na pogreb, razen tistih ki pač od tega živijo - ti so izuzeti.
Danes smo pokopali soseda in ker je res moj direkten sosed se mi je zdelo da se moram poslovit od njega. Čeprav se gre bolj za princip, ker sta sosedi bolj kot ne označeni kot deviantni osebi, pa sploh nista in sem zaradi principa šla. Ja vem, da si je kdo mislil da za drugega soseda pa nisem šla. Ja nisem, zaradi osebnih razlogov do še živečih. Enostavno se mi je zdelo bolje ne it in čutim, da je tako prav za vse.
Po dolgem času sem bila na območju cerkve in v njej. Se prav ne spomnim več kdaj je bilo nazadnje, ko se bila pri maši. No spremenilo se niti ni veliko, le malo so jo uredili, pa klimo montirali, pa....tut župnikove besede so skoraj identične.
Res mi gredo pogrebi na jetra, ker se med pogrebom sploh nikoli ne spomnim človeka zaradi katerega sem tam, ampak vseh tistih, ki jih več ni.
No je pa ena velika sprememba in sicer pogrebe imajo čez žale in ni več tistih fušajočih lokalnih pevcev in župnik je dobil mikrofon, da ga slišijo vsi.
No ena in edina lepa stvar na pogrebih je pa.....torbenta in Tišina. čeprav sem že na zadnjem pogrebu v Črnučah ugotavljala, da se tu ne sliši dobro, ker je preveč odmeva in trobenta ne pride do izraza. No, pride pregalsno in ni to to. Mogoče zato, ker je vedno obrnjen proti cerkvi ali pa proti zidu in pride do odmeva, ki je prehiter in prekratek....no kakor koli, Tišina ima še vedno svoj zven in težo.
Na poti domov - šla sem se preoblečt, ker nekako nisem narejena za hlače na rob in poštirkane bluze - zadnjič sem namreč seštela ena plus ena in sem ugotovila, da se mi lahko kmalu zgodi, da bom rabila črno klasično opremo, ker .....nisem hotela napovedovati smrti, ampak sosedje so že v letih, ko začnejo odhajat. Pa še zaradi sprememb v mojem življenju, ki se že dogajajo in ki so se začele in se še bodo dogajale, bom kdaj pa kdaj rabila biti "t k mašno" oblečena.
No, na poti domov sem premišljevala, ali se Franclju nazadnje, ko sem ga videla spoloh rekla dan sosed. Mislim, da sem mu, ker se mi je še umaknil, da sem lahko parkirala. Ok, obljubim da bom pozdravljala unga soseda k ga ne maram, da mi ne bo potem na ..na njegovega ne bom šla...eko, samo pokimala bom ko ga vidim, al pa še to ne. Klinc ga gleda. Tolk k daš tolk dobiš in pika!