sobota, 31. maj 2008

Nekateri si veliko dovolijo

No tudi jaz sem si, samo klinc sem si na svojem. Prav z užitkom sem spustila tamali med ljudi, ki so si spet vzeli moj poligon za piknik plac in si zakurili in pekli hrano. In ker sta moji mislili, da so tečajniki ali ljudje s psi sta, sploh Bajka, tako lepo skakli po njih. Ljudje meni alo in ej in ....pridem čisto mirno do tja in jih bukovo gledam. Stopi tip proti meni, Bajka med mene in njega, jaz pa: a ti meni na mojem alo? 5 minut maste, da se skopljete od tukaj in vse pospravite za seboj. Baje znam bit prepričljuva, ker se je tip obrnil in začel pospravljat. Po petih minutah sem prišla nazaj, a psici nista več skakli po njih ampak bili zelo v službi svoje pasme in vsak njihov korak je bil nadzorovan. Bajki se je pa fuzlat začelo, ko so stvari v avto nosili. Vprašai so le, če lahko pepel pustijo tam, ker še tli. Tkole je bilo po prvih pikniciranjih, po današnjih je bilo pa obupno. Zato sem preštihala in prenesla travno rušo.
No ampak vsaka stvar je za nekaj dobra in tudi ta je bila. Parkirišče je končno pod verigo.

Tako lepo nebo kot je bilo danes, res ni bilo že dolgoooooooooo
Tole je drugače moja najlepša barva;-) in tako je bilo danes nebo.

Še malo, pa se bo tudi pri meni vse razjasnilo. Danes je spet korak naprej narejen. Tokrat že korak višje od povprečja. In to smo se zmenili predno smo popili 4 pive.
Mi pa ta nepovprečnost prinaša vsak dan nekaj novega in vsak dan mi potrjuje tisto, da se dobro z dobrim vrača.
In prav neverjetno je kdo in na kakšen način mi sedaj vračajo tisti na katere sploh nisem pomislila.
Ampak čudna so pota gospodova in nikoli ne veš kje te čaka kaj. Če bo uspelo vse skupaj, bo zelo lepo in ne da mislim, ampak vem da bo.

in še nekaj je, od kar je Šrot kupil Pivovarno Laško je nova plačilna enota pivo. Vsaj tako je kot kaže pri meni. Ej povej kolk sem dolžna - pivo. Spet drugje, kul, daj reci ceno - ma daj gremo na pivo.
Res je pa da tečajniki mislijo, da je to, da imajo ekstra trening nekaj samoumnevnega in kar pozabijo vprašat kolk so dolžni. Saj plačam jaz tisto pivo!
Tko da, za vse pravopisne napake danes, je krivo pivo.
Pa šele dobro začelo se je.....pivo na pivo s pivom do piva....dobro da ni plačilo Jack