sobota, 17. maj 2008

Vikend

Naj bi bil na izi, ker v ponedeljek imam dopust, da pospravim sobo. In tako nekako se je tut začel. Jutranji sprehod s psi, kava in....no pa se je začelo tisto nenačrtovano. Na kavi namesto novic soseda in seveda obvezen pogovor o trenutnih razmerah v ulici, kava je sicer bila, a sem šla lepo v službo pogledat nadomestnega kako se ima, se nisva videla veliko ta teden, ker je delal na 2 dni, pa povdat sem mu šla, da me ne bo.
Naslednja nepričakovana stvar je bila en individualni trening in je bilo prav fino, ker sva bila hitra in učinkovita, pa še mak sem našla. Sem ga našla že včeraj, pa so mi ga utrglai med tem ko sem bila v službi.
Ampak hotela sem izostrit le cvet in mi je ratal.
mak mi je že od nekdaj fascinanten.
No če imaš fotkič s seboj, potem ni kaj drugega kot da fotkašRože so me že tudi takrat fascinirale in iščem liljo, uno čisto divjo, travniški, pa smo jih ljudje tako izrebili z nabiranjem, da ne najdem niti ene. No se pa z drugimi zadovoljim.
Malo ekspirimenta, ki je ratal in mi spet pognal kri po žilah za boljši objektiv.
No popoldne, sem pa morala spet malo na poligon, ker sem se končno odločila kaj bom z grmovjem naredila in sem začela. Nekaj je že, kakšne 3 metre. Pa moje jagode sem morala iz zalit.
Narava....vse to kar je na slikah je samo par minut od moje hiše.....to mi hočejo vzet, zaradi tega, ker ima en denar in hoče uničit naravo zato, da bo čez te rožice šla cesta. Skora jeno uro sem se želela slikat čebelo na roži...NI JIH.....kam smo prišli, da ni čebel takrat ko vse cveti?

Namesto da bi nas vodila narava in da bi ji vsaj malo vračala tisto kar nam daje, jo raje uničujemo v imenu denarja.....

Ljudstvo je MOČ pripraviti do pravilnega ravnanja, ne da pa se mu ga razložiti. (Konfucij)