ponedeljek, 19. maj 2008

Dopust

Zato, da pospravim sobo sem ga vzela a ne. No v sobi sem bila: Ko sem se zbudila, ko sem se prišla preoblečt, ko sem se spet preoblekla in zdele. Itak da je nisem pospravila nič, ker nimam časa.
Dopoldne, no zjutraj, sem bila kuhar. Vse je ratalo tko kot je moralo. Odzivi bodo kmalu. In vse to sem naredila pred jutranjo kavo.
No tudi ta je padla, vmes pa sem se zmenila, da grem nafilat klimo, ker mi že zelo slabo hladi. Vse to je priprava na izlet, ki naj bi bil v kratkem, pa mi ga vreme ne pusti naredit. Ampak tut to bo! Samo, da mine ta pogled čez okno.No in ker imam dopust, mora bit dež in mora bit vse natempirano. Tut za klimo so me klicali dve uri prej, ampak saj ni panike, sem na dopustu. Ker je bilo vse skupaj blizu sližbe sem se oglasila še tam in jim povedala da če ne prej ziher pridem v četrtek. Klima pa....ma čisto nekaj durgega, takoj potegne ven vlago, res ne vem zakaj jo že prej nisem dala filat.

Poligon pa...vsakič najdem kaj novega in to kar sem ta vikend začela sem danes dokončala. Dobesedno mokra do spodnjih hlač, ker so bile vmes tri plohe.
Za lepoto je treba potrpet in če sem poštena me sploh dež ni motil pri delu, ker sem spet padla not. Moje male drogice....