sreda, 28. maj 2008

Prišli so....

Novi tečajniki. En je manjkal, ker je bolan. Srčki mali, kako so mi všeč začetki, pa tiste male, mehke kepe. Kar pojedla bi jih.Ena mopsika je na dobri poti, da postane taka lizika kot Bajka. Joj, kolk imam v bistvu rada to delo, ki ga počnem.
Eni odhajajo, drugi prihajajo....tko kot v življenju vse. Up and down....

Ena tečajnica je danes začela spet....ko kdaj pomislim, no mi drugi vzbudijo take obutke, da kaj ni ok z mano in mojo šolo, mi taki primeri poplačajo vse. Že z drugim psom je prišla k meni. In to je odgovor na vprašanje ali delam prav. No že prvič mi je bila tako topla oseba, sedaj se mi zdi še bolj. Res nekateri so notranje polni in z njimi takoj vzpostaviš stik. So pa tudi takšni s katerimi to nikakor ne moreš in spomnim se ene punce, pri kateri mi to niti pod razno ni uspelo. In potem imaš o tem človeku, ne da imaš, ampak nimaš čisto nobenega mnenja. Ne pozitivnega, ne negativnega. In taki ljudje....za te, hvala bogu jih je bilo manj kot 5 v vseh teh letih, takih nočem v svoji šoli, kaj šele v svojem življenju. Ker človek ki mi ne pusti vtisa ne z videzom, ne z obnašanjem, ne z načinom oblačenja, govorenja, ....česarkoli, je isto, kot da ga ni. Zanima me le kaj za vraga se jim je v življenju zgodilo in kaj za vraga jih v njihovi glavi omejuje, da se ne povzdignejo iz tega niča in ne pokažejo vsaj nekaj, pa magar odkrit nasmeh. Vem kaj mi taki ljudje pustijo o njih....praznino, ker ko jih pogledaš vidiš...nekaj kar ti zastira poglej, pa ne moreš točno definriat kaj to je, veš le da je človek.
Ko poslušam ljudi iz društev mi je najbolj, saj ne vem kakšen izraz naj uporabim, ko mi govorijo, da ne obdržijo tečajnikov iz pomadi na jesen ali iz jeseni na pomlad.
Jaz jih iz pomladi na poletje, iz poletja na jesen, čez zimo in še eno pomlad. Pa vračajo se z drugim psom. To so tiste nenapisane reference, ki so mi vodilo, da to kar počnem, počnem pravilno.

Vet, saj veš, kaj ti bom rekla a ne. ....ne morem je doma pusit in ne obljubim, da ne bo šla v vodo. Bom imela pa vse s seboj za previt. To pa obljubim.
Dopust imam jutri in ga bom izkoristila do šestih, ko imam spet šolo.