ponedeljek, 12. maj 2008

Prometni znak


Živmu človeku se vse zgodi, tudi to, da trofne edin prometni znak na celi dolžini ceste in umre.
Ja, se strinjam sem sarkastična, samo situacija je res smešna. Sploh pa, ker je bil na motorju, pardon na kolesu s pomožnim motorjem - torej avtomatik al pa skuter, čeprav mislim da bi za skuter napisali da je to, in je zapne z pedalom v znak. Ok, ko bi saj z balanco, da bi bilo vsaj kaj logičnega tu.
Pa dajte no...a si lahko izbereš še bolj komično smrt?
In seveda je bil človek pri vsem skupaj trezen, vozil je po omejitvah in na glavi je imel čelado....nič od tega!

Smešno pa ni, da sem preslišala vse skupi, pa se je to dagajal 200 m zračne linije od mene. Eko napredek, zvoki motorjev mi ne odžirajo več spanca. Saj sem bila doma....ja bla.

Me pa firbec matra kako dolgo so policaji hodil, ker če so imeli normo kot takrat, ko jih kličem zaradi dirk, potem ....saj je bil na mestu mrtu.

Ampak najboljša ironija pa je, da je včer pri Turjaku tip izsili motor na katerem sta bila mož in žena. Trk je bil tako silovit, da je avtu odbilo zadnje kolo. Motoristoma pa ni bilo nič, pardon prasko na komolcu. Bila sta pa trezna, vozila po predpisih in imela vso opremo.

Samo je pa res, da sredi ceste ni bilo znaka, tako kot je tu na pločniku.

Pa kje je najdu ravno ta edini znak??? Pa znaku ni nič in še stoji.