sreda, 21. maj 2008

Pospravljeno

Res je, soba je pospravljena, spet mi je skoraj vse sterilno in v takem okolju se ne počutim ravno najbolje. Dobro, da se je že od včeraj nabral nov prah in ne zgleda vse zglancano. Začela sem že ob osmih zjutraj, ko sem prišla v hobby program z listkom v roki. Dobr, da me prodajalec že pozna in se mi je samo nasmejal in rekel oho danes pa zgodnja. No dobila sem svoje dilce, sicer je rabil 20 minut, da mi jih je odrezal. K vragu centimetri, pa ravno v postelji, kjer se baje vse zgliha, ena letvica ni bila 70. Ampak zato imam v kurilnici ponk in šraufštok (kako se temu reče po slovensko?), pa orodne in sem tist centimeter na vsaki strani kar lepo odpilila. No, pa se vse pogliha v bajti, če ne v postli pa na ponku.
Včeraj smo mi rekli, da so v eni strcuni rozce poceni in res so nekaj čez euro. Grem jutri spet tja, ker je čisto drugače če je pisano in bo še pisano.
Me pa nekaj tut zanima in sicer kako dolgo bo "ograjca" cela in koliko lastnikov psov jo bo upoštevalo.
Popoldanski trening se je končal krvavo.
Kdo bi rekel, da je bilo kravo čez par sekund?
Slike lahko lažejo in to sploh ni preval, ampak slika upora.

Ko jezi zadiši kri, je ni več mogoče prekriti (Seneka)

Včeraj sem že opozarjala, da so psi živa bitja, ki jih moramo spoštovati in predvsem moramo gledati prvo na njih.
Pravim, da se trudim razumeti pse in nekoč si bom dala tiskat kapo kjer bo spredaj nasmejan pes, zadaj pa napis, probam ga razumeti. In moramo razumeti to, da sedaj res že vse znamo in da če mu ne povemo kaj hočemo od njega nam bo povedal, da nas ima dovolj, na svoj način. Z zobmi. To pa boli.

Po drugi strani pa bolj kot razmišljam bolj mi je jasno, da če se že v medsebojnih odnosih ne moremo odkrito pogovoriti in povedati določene stvari en drugemu, kako bomo to povedali nekomu s katerim ne moremo komuinicirat na isti ravni. To je skoraj tako, kot povedat kitajcu nekaj. Vsak govori svoj jezik, govorico telesa nimamo iste, potem pa ...težko je razumeti pse, res je. Samo če se potrudiš in si odprt, se ga da. Predvsem se ga pa da veliko prej kot človeka ker pes ne laže, pes ne igra, no igra, ampak na odkrite karte. Mogoče je to tisto kar nam občasno zamegli pogled in možnost razumevanja in sprejemanja. Odkritost in odprte karte. To je tisto, kar smo človeštvu že skoraj odvzeli.