petek, 4. april 2008

za nekaj dobro

Pravijo, da je vsaka stvar za nekaj dobro. Vse v življenju se ti zgodi z namenom, samo res je da smo ljudje taki, da želimo takoj vedeti zakaj. Sploh če je ta stvar takšna, da te boli.
Naše življenje je sestavljeno iz vzponov in padcev. Vsaka stvar ima svoj plus in svoj minus. Zanimivo je to, da se nikoli pri plusu ne sprašujemo zakaj se nam to dogaja, ampak vedno pri minusu. Res je da brez plusa ne more biti minus in konec koncev, če ni minusa tudi plus ne more priti.
Danes sem hitro dobila odgovor zakaj je bilo nekaj dobro, da se ni zgodilo.
Pomlad je čas za urejanje poligona in med orodja spada tudi mačeta. Malo je že skrhana, ker je bila kar veliko v uporabi in je nisem brusila zato sem dopoldne imela v načrtu da jo dam nabrusit. Zaradi nepredvidljivih stvari se to ni zgodilo. Seveda sem popldne klela samo sebe in ljudi ki so pozabili na to, da sem jim rekla za brušenje.
No dobr, da je nisem dala nabrusit, ker če bi jo, tega zdele ne bi pisala. Po eni uri in še malo dela sem se prav pošteno užgala po roki z njo. Ok dobre rokavice, pojemanje moči in predvsem nenabrušena mačeta ...to so stvari ki jim lahko rečem hvala, da imam roko samo udarjeno ne pa presekano žilo po kateri sem se užgala.
Tukaj sem odogovor dobila prej kot v enem dnevu......en zakaj pa mi ne da spati že ja...počasi bo en teden......
Nekaj se moram še naučiti. Ok zato da sem se užgala z mačeti sem kriva sama. Popolnoma jasno mi je bilo, da sem že zmatrana. Poleg tega mačeta ni skera, sploh pa če ni nabrušena. Med delom so mi misli uhajale počasi že čisto drugam kot v grmovje in mlado drevje. Logična posledica je bila to kar se je zgodilo. Ja lahko si očitam da me sedaj boli roka, ker sem bila čisto sama kriva.

Naučiti se moram nehat krivdo za vse stvari prelagat nase in nositi odgovornost za vse. Človek ima to prednost pred živaljo, da se lahko pogovori in to, poleg pokončne hoje nas loči od njih. Nekateri pač tega še niso vzeli ali pa nočejo vzeti, ker .....ok ga poserješ, ti je žal, poprvit pa kot kaže ne moreš, ker ti ne pustijo.
Če bi se dražali v takih primerih rekla, da ne delaj drugemu tega, kar si ne želiš da drugi počnejo vam bi bilo življenje veliko lažje. Prvič verjetno zato, ker bi ga ljudje čisto manj srali, predvsem pa zato, ker bi lahko to popravili s pogovorom in iskernim oprosti.