nedelja, 20. april 2008

bil je

sonce čisto cel dan.
Dopoldne kava in čvek, potem seveda ne gre brez urejanja parka. Prav veselje me je zajelo, ko sem zagledala meto in kamilice....jeeee vem je nekaj prišlo. Če se ne motim sem videla tudi 2 sončnici.
Odmaknila sem kopreno, in vzela škarje v roke, ker sem morala malo pristriči travo, ker bi šlo vse v višino in ne v korenine. Namreč strojna košnja bo šele čez 14 dni do takrat bi bilo pa škoda, da porabi moč za višino. Mislim, da bom jutri spet gnojilo vrgla.
Popoldanska šola je bila pa pravi balzam. Prijetno vzduše, sproščeni tečajniki, no ja vmes sem morala postati malo ostra in jim moram povedat kar jim gre ker sem zato na poligonu. Konec koncev bodo danes čez 2 meseca imeli izpit. Vmes imela še obisk šefa in potem obvezna kava.
Sonček, prijetno toplo, lička me rahlo pečejo...ja moja koža je hitro opečena.
To so tisti dnevi, ki jih čakam, da sije sonce in da je toplo.

Kdor ima za kaj živeti, prenese skoraj vsak kako. (Nietzsche)