torek, 22. april 2008

Tečka

Kadar sem zaspana sem tečna in to se mi je zgodilo danes. Ob dvanajstih sem skoraj že jokala od tečnobe . Ni bilo drugega kot da to rešim. Tut tolažba v takih napadih ne pomaga, ampak je še huje.
Popldanski spanec paše sploh če pada dež in se zbudiš v sončen dan. Klinc vse skupi šole ne bo, ker ma niti ni blata na poligonu tolk, če sem poštena ga sploh ni.
Itak da sem morala....dobila sem marjetice in so morale v zemljo, pa iris tut. Zdaj pa obljubim da bo konec tega.
Na parkirišču pa še premišljujem, če ne bi kar ribnik naredila, pa lokvanje dala za okras, potem pa še prebarvam moje nosilce za verigo in jo dam tja zaradi varnosti ,da mi kdo v ribnik ne pade.
Me prav zanima kakšno idejo mi bo dal kmet, ko bo boljše volje kot je bil včeraj. Matr mu....sam bo na roke zadelal luknjo, ki bi jo danes lahko drugi. Samo tega še ne ve! Slaba vest ga bo užgala in bo to naredil. Jebat ga naj pa prej razmisli. Jaz sem danes vsem povedala, da sem tečna, nenaspana in da bo minilo. Vsi so se smejali, ko sem na koncu že cepetala od kaj pa vem česa ihte verjetno ne.

Vsi odrasli so bili najprej otroci (toda le redki se tega spominjajo). (Antoine de Saint-Exupery)

Jutri čakam, da zvem ali je prostor na busu za v četrtek. Upam da je, ker si res želim it.