sobota, 12. april 2008

Poligon

to je travnik, kjer preživim veliko svoejga časa. Ta teden ga pa še več, ker se ukvarjam s parkovno ureditvijo, pa nič ni vidt, delam pa skoz nekaj.
Danes je bil definitivno grande fiale kar se tiče kamnov, ki jih nosim že 5 dni iz vsakega sprehoda. Upam, da me nihče ne vidi. Na poligonu bo upam da bolj gosta trava. No do konca meseca moram počakat, da se mi jo spet pokosi, ker je posjana novaOk, travo sejemo vsako leto, letos so nove tri stvari:
Sončnice, ki upam da ratajo ob enem robu
vmes pa je še sivka, ki bo upam da odgala klope
Zelišč s tem še ni konec, ker sem ob grmovju dodala še meto, kamilice in še malo sivke

Tale drevo bi bilo čisto škoda če ga ne bi izkoristila ker je že kar sam ponujal, da dobi turške nagljne
Tako pravim, če mi vsaj 20% tega kar sem dala v zemljo pride ven, bo lepo, če pa mi v grmovju pride ven vsaj 20% od 2kg ptičje hrane bomo imeli pa še konpljo, pa ovs, pa žita, pa veliko sončnic.
Ajša in Bajka sta ob tem ko se grem tole parkovno uredite lepo z mano , ponavadi sta na začetku na straži, potem pa se začneta igrati.
Kaj me še čaka, tele kolute pobarvat
Folku razložit da naj mi ne hodijo čez kamenje in naj ne dovolijo da mi psi lulajo tam. In pa dati parking pod verigo, baje so tudi stojala skoraj že.

No predvsem pa počakat še kakšen mesec, da se vsaj začnejo kazat rezultati tega, kar sem počela ta teden.

Če ne moreš živeti, kot bi hotel, živi, kot pač moreš. (Latinski pregovor)