sreda, 23. april 2008

ni še čas

Vsaka stvar ti je namenjena ob točno določenem času in adrenalinski park mi še ni.
Mi ni bil 2 leti nazaj in mi ni jutri. Ma je smešno da so vedno okoliščine tega parka malo tko z nekim smešnim ozadjem, Prvič je moj bivši rekel da ne in to je bil ened izmed prvih razlogov zakaj sem se resno začela spraševati ali je to to. Jutri pa ....me res ne morem it na športni dan s srednjo gradbeno in ekonomsko šolo.....spet slaba karma.
Sem naročila prospekte in ko bo pravi čas bom šla. Sem pa resno premišljevala te dni, da bi šli skupaj s pasjo šolo, ker en tak "čuden" trening, ko spoznaš svoje meje ti koristi za vse življenje življenje.

Ko si že tako daleč, da ne zmoreš niti koraka več, si prehodil ravno polovico razdalje, ki si jo sposoben prehoditi. (Grenlandski pregovor)