ponedeljek, 28. april 2008

spomin

Pasja šola danes popoldne. Se pripelje en avto. Tečajnica...o bratec (pasji) je prišel. Prilavfa bela kepa, jo začnem božat in zaslišim oooooo to ma pa Alenka, njo sem pa v vrtcu imela. Dvignem glavo in o ja, tršica iz vrca. Oooooooooooo tršica in si padeva v objem. 26 let je od tega, ko sem nehala hodit v vrtec in komplimenti, da si je zapomnila kako mi je ime. Priznam jaz si njenega nisem. In še za veliko krajše obdobje si ne zapomnim imem. Priznam, toplo mi je bilo pri srcu, ker je bila una ta prijazna tršica, ki me je branila pred uno ta hudobno, ki me je silila jest paradajz. Zaradi nje ga nisem jedla do mislim da ene 16-tega leta. Nič ni pomagalo, da sem enkrat pobegnila domov, ker je prišla za mano - to je pa tako, če stanuješ čez travnik(travniček) od vrca.

Ajšika in njena nogica napredujeta. Sedaj je res povita skoz razen zjutraj in zvečer 15 minut ko jo namžem in mislim da je napredek. Pa danes smo imele plav povoj ....ma kaj sem fenica modre barve.
In če sem zadnej dni zapravljala za pse, sem danes med drugim tudi zase....ok psodnje perilo 75€, kaj nisem jaz kriva če so moji modrci dražji od unih tamalih. Sem pa dobila takega k ma mašnco....itak da je bilo potrabno kupit še malo gardrobe in skupni znesek je bil uf....preveč, ampak moram občasno kaj novega kupit, da osvežim garderobo.

Pa še nekaj je....danes sem si ornk pogledala nov prostroski načrt MOL-a in ja, en me ima rad, ker na mojem poligonu ne bo LPP, ampak bo mejil z novo cesto Ježica-Šentjakob, kar pomeni, da bom dobila ograjooooooooooo.
Pa še za nekaj je tole dobro....moja mati že zadnjih par let ni šla tolikokrat po ulici gor in dol kolikokrat je šla v teh dneh od kar je prišel ven načrt. In prav nič je ne boli hrbtenica in prav nič se ne vleče, ampak ima kar lepo strumen in uren korak.

Ni vedno dobro vse, kar je novo, a vedno je novo vse, kar je dobro. (Gustav Krklec)