sobota, 26. april 2008

Izbrisani

Tko je to, zgodilo se je leta 2008, ko so objavili prostorski plan MOL-a.
Enostavno nas ni. Ne obstajamo. Mogoče sem pa danes doživela stik z realnostjo, ker se dostikart sprašujem če živim v kakšnem vzporednem svetu. Ja kot kaže bo to to, ker sedaj v bistvu sploh ne sedim na tej lokaciji, ampak sem nekje v vesolju...ja ja nek smisel dobiva vse skupaj. No ima pa naša vas svojo stran, tako da ...ma nismo mi kar tako. Brod ima svojo stran!

Ajšina taca me vrže nazaj v realni svet, sploh pa to, da sem bila že pred osmo pokonc. Ampak sem pa tut novo stranko dobila. Zato se nikoli ne sprašujte zakaj, ker v vsakem zakaju je zato, samo takoj ga ne dobimo!

Rana se je sedaj odprla kar je baje ok, da lahko mazilo prodre notri. Jao, tole si lahko spet kako narobe razlagam!
No pustimo to, pač se zavedam, da mi lahko ukradejo mojo vas, moje gozdove in polja, moj poligon in sosede in ....jaz moram pa tukaj vsaj še enrkat nekaj narest!
Ajša....zdravljenje se nadaljuje, ker mora biti mokro in odprto, da prodre not. Zato lepo namažem s kremco, počakam da se posuši. Danes sem dobila na probo nekaj da se ne prime na rano in evo ravnokar preverila. Res se ne prime. In rana je v osmih urah postala veliko bolj suha!!!
Tko da jutri gem v lekarno po ...saj to sem jaz imela čez svoje šive..ok gremo v lekarno po ene take flajštre. Sicer bo pikica plešasta pevka, ampak sem optimisitčna, da bo tole le imelo kak smisel.
Smisel.....je smisel popravlajt tole?
Je smisel urejat okolico in biti vesel, ker so prišle na plan tudi sončnice?
Ima smisel kositi travo ki je zrasla?Kaj je že kdo mislil, da mi je dol padlo. Halo, pa kaj če bo tukaj cesta, pa kaj če bo na mojmu poligonu P+R. Dokler tega ne bo, bo lepo in smisel bo v vsaki rožici in v vsakem koraku, ki ga bo nek pes naredil čez kamenje in se bom lahko pizdila na njegovega lastnika. Ker vsakič ko gre čez, mi lahko potepta eno sončnico, ki bo krasila bodočo cesto.
Smisel je v prhodnosti, ki se doživlja v sedanjosti.

In dokler je tako bo imela za prihodnost Ajšika čevljček in povito nogo.
Tisti, ki se preveč ukvarjajo z majhnimi stvarmi, postanejo nesposobni za velike reči. (Francois de La Rochefoucauld)