petek, 25. april 2008

Bolnišnica

Če imaš psa, potem moraš računat tudi s tem, da si kdaj pa kdaj medicinska sestra. In spet sem. Tokrat je bolnik Ajša. Če sem poštena imam raje Bajko, ker jo lahko lepoše naštimam, sploh če jo je treba previjat. No tut z Ajšiko se da vse zmenit, sploh če jo malo podkupiš pri tem.
Kaj ji je...v bistvu niti ne vem čisto točno, ampak na nogi ima Lick granuloma. Se dobr sliš a ne?
No sedaj vsi vemo da granuloma ne moreš imeti samo pri zobu, ampak še kje, recimo na zadnji taci.
In zgleda tkole:
No od bližje tkole:
Od še bližje pa tkole:
Vse skupaj se je začelo z ugrizom une črne male živali, ki ji je ime Klop. Potem si ga je seveda zgrizla, ker ji ga nisem dala takoj ven - sorry ker hodimo v službo. In potem je nasta rana, ker si je to grizla. Potem je bilo že skoraj ok, ma v bistvu je bilo res že ok. Pa se je začela deževna doba in se je spet odprlo. In tako jebilo kar nekaj časa. Suho/mokro vreme in zaceljeno na začetku ko ne bo več zaceljeno....dokler ni prišel april je bil dež vsak dan.
No zdravljenje se je začelo uradno že v sredo, od danes pa čisto zares tudi s povijanjem in vem kar spada zraven.
Današnji povoj je rjave barve in na njej zgleda takole:Ni mi všeč samo tale stvar in vem vet, da tole bereš ;-) zato poklič ali je ok, da je tako mokra rana. Ja itak, da sem z obkladkom dala gazo dol...nisem vlekla!
Namazala sem lepo z antibiotično kremo in zamotila Ajkšiko, da si ni lizala. No saj je pridna in si tudi drugače ne. Ne vem pa ali si ko me ni doma - zato zavijamo.Seveda dobi tudi Bajka kost in je ena na balkonu, druga pa v pesjaku.Za vzunaj pa imamo spet copatke. Zato prosim vreme, če se lahko spremeniš v sonce, ker dež mi pri zdravljenju res nič ne pomaga.
Nimamo pa kje kože vzet, da bi tole lahko operativno rešili.