sreda, 9. april 2008

Dva v enem

Saj ti si pa kot prašek al pa milo...dva v enem. No to sem danes dobila kot kompliment.
Ja je fino v bistvu ko delaš vse sam, po drugi strani pa...kako naj delam če nimam dostopa do tistega s čimer naj bi delala. Oprosti informatik, ampak bil si prvi na spisku zato sem te klicala in ti šele po treh minutah povedala, da nama ne bo uspelo, ker tega sploh nimam. Dober pa si in smisel za humor imaš tudi dober. Sorry ker sem te imela za kljukco na seznamu.


Ljudje, ki se sprehajajo čez moje življenje so zelo različni in vsak mi pusti nekaj. Res je, da je zadnje čase kar neka kolektivna miselnost, da sem lutka iz izložbe, ki jo vzameš ven takrat, ko jo rabiš. Ampak sorry nisem. Ja je res, dva dni sem bila kot lutka iz izložbe v kikli, štiklih in ne danes je bil dekolte zakrit. In nekaj vem, 7 cm peta je nekaj od česar imam muskelfiber. In jutri sem spet v supergah in ne bom več lutka iz izložbe.
Spoznati je treba, kdo v resnici smo in si to tudi priznati, potem pa začeti to energijo tudi živeti. To sem prebrala v eni knjigi in je res. Najtežje si je priznati samemu sebi kdo si in kaj si in kaj je tisto kar nosiš v tem življenju.
Ko se zaveš sebe in tega kar imaš ne na sebi ampak v sebi lahko začneš živeti in uživati v življenju.
Sosedica mi je poslala tibetanski test osebnosti , itak da smo ga vsi že reševali in tudi jaz sem ga, ko je prvič prišel po mailu. In odgovori se ravno ne razlikujejo. moje prioritete v življenu so ponos, družina, ljubezen, kariera in denar. In vem da je bil tudi takrat denar na zadnjem mestu.
Zanimivo mi je tudi, da se opisi živali niso spremenili pes mi pomeni zvestobo in ta lastnost naj bi opisovala mojo osebnost. Saj je res, sem zvesta in ta zvestoba mi nagaja predvsem v odnosih ki niso ljubezenski. Moj partner bo moral biti samostojen, sovaržnik pa iznajdljiv. Ok kako doživljam seks ne bom pisala tu gor. Morje sem opisala kot užitek in morje predstavlja moje življenje. Saj uživam v svojem življenju več ali manj res skoz.

„Na to, kakšni boste čez pet let, vpliva predvsem dvoje: ljudje, ki jih boste spoznali, in knjige, ki jih boste prebrali.”
(Charles E. T. Jone)

Ljudi bomo selekcionirali in tisti, ki bodo mislili, da sem lutka iz izložbe bodo leteli iz mojega življenja.


Na zvestobi bomo pa tudi delali saj je Laško tudi imel slogan zvestoba do groba pa ga verjetno ne bo od mene doživel, če ne bo popravil okusa.
Tako da....postati čisti egoist ne morem ker sem preponosna za to. No ja zarečenega kruha se pa tudi največ poje in nekaj sem ga že v svojem življenju zato lahko rečem le....upam,da bom čez 5 let še boljša kot sedaj. Če ne zaradi ljudi pa zaradi knjig, ki jih berem.