ponedeljek, 21. april 2008

Tampon

Ja....to so ženske zadeve, ampak tako se tudi reče pesku.
Tegale mojega parkinga imam počasi dovolj in tudi tovorjenja drobljenca z avtom . Zato sem se danes po poti v službo odločila, da pokličem enega svojega kolega, da mi zrihta šodr. No pa smo bili tam. Me kliče majstr in seveda vpraša kaj rabim in zakaj. Ja rabim šoder za parking, tam ene 4 kubike. Ok do tu vse ok, naslednje vprašanje je bilo aha potem bi tampon bil dober. Halo kaj naj ga drugega vprašam kot a s štrikci al brez. Smeha polna kapa, pride jutri ob 8-ih pa mi je čisto vseeno kako se šodru reče. Ma da je tam. No hitra matematika pravi, da je to 64 karjol šodra....no je bolje dati 60 eurakov pa da mi to pripelje. Spet bom mela žule.....ampak paring pa bo!

Še boljša pa je bila, ko mi prileti kolega v pisarno ej pejt pogledat ven sedici. Kaj za vraga je to? Padla sem ven in ne poznam novega modela od Fiata. No saj ni tako nov samo na našem trgu ga ni bilo. In če dobim ključe v roko a ni logično, da se tudi odpelješ. Lepo potegne, lepo se drži ceste....še dobr da delam kjer delam, da lahko vsaj pohodim avto, ker na naših cestah to ni več pametno. No sedici je....ma matr spet so me zrajcal....ne, ne bom! Gledam pa lahko a ne? Samo gledam

V novem je prisotno staro v popolnejši obliki. (Georg Wilhelm HEGEL)