sobota, 19. april 2008

Civil

Biti v civilu na pasji zadevi je skoraj nemogoče, ampak se je zgodilo. Nisem imela superg, nisem imela NITI VREČKE ZA DREKEC. Sem čudna a ne?

Sploh pa sem še bolj čudna, ker sem šla sama in nisem hotela nikogar ob sebi, pa imela ponujena vsaj dva prevoza. Ma je bilo fino. Kavo za na pot sem dobila v slaščičarni, vodo sem imela, jabolko za zajtrk tudi, CD tut, tako da kaj je lepšega kot končno biti malo sam s seboj in uživat v vožnji. Še več kot 130 nisem nikoli šla, prav čudna sem bila. Ma ne nisem, paše mi.

Tokrat sem šla na razstavo kot obiskovalec, no ne čisto samo pofirbcat, ampak kupit novo posteljo za tamali in pa malo dolžnike pogledat. S tečajniki sem bila čisto tako zaradi reda. Le za Mini mi ni vseeno ker se trudita pa jima ne gre še najbolje. Pa lepo je bilo videti spet Jazz.

Kupovati novo ležišče za psa je skoraj tako kot kupovati nov modrc. Hvala Lejči, da je šla dokončno z mano in sedaj jo imata.
No pomoje jo bo bolj imel muc v uporabi ker sta obe gospe v posteljah - naših. No občasno sta pa le drugje.
Najbolj všeč mi je ta detalj:
No postelja zgleda cela takole
Čez pa bo lepo še rjuhica in bo taman za spat:

No del današnje oprave je bil s tem opravljen. Dolžniki pa....kako je lepo videti človeka, ki zatrokira za sekundo. Še huje, ko se ne veselim z njim uspeha psa, ampak sem popolnoma hladno brez izraza rekla super, vidim da imaš denar. Lepo, kdaj ga vrneš meni. Pa so se začeli izgovori, a tokrat za spremembo nisem bila nič razumevajoča, prej obratno očitujoča a vse v okviru dejstev. Najbolje od vsega je bilo, ko sem dobila, sem ti rekla da ne bom mogla takoj plačati...ja ja bom počakala samo ne eno leto. Še bolje je bilo pa tisto o,... čez 10 dni mi nakažejo, ok sem se obesila na teh 10 dni. Ko je ugotovila, da se tokrat ne bom dala zlepa odgnati je postala žaljiva, ko tudi to ni palilo je postala osorna, ko pa tudi to ni palilo in ko je bil vsak moj odgovor, me ne zanima, čez 10 dni od danes mi povej ali imaš denar, če ga nimaš mi povej kako boš plačala. In hudiča, ko se ta stavek, no v bistvu sta dva ni spremenil je začela grozit.
Bruleska....meni grozijo...pa to je ja največja zabava, ki se mi lahko zgodi.

Hemingway je razglabljal o tem komu zvoni, kako se nikoli tisti, ki grozi ne vpraša ali lahko tudi njemu kdo kaj naredi. Sploh pa če tisti, kateremu grozi lahko zelo ogrozi njega.

Neki vem zase....bolj kot me obremenijo boljša sem zato je zame grožnja le adrenalin in zabava, ker.... z leti se človek okrepi in postane imun.