četrtek, 17. april 2008

Aprilsko vreme

....letos je čisto pravo. Dež, dež, dež in še enkrat dež. Napoved je, da bo do torka še dež.

Dost ga mam, ker....imam roke bolj žulaste kot tile delavci, ki jih gledam čez okno in delajo nov rondo v BTC-ju. Muskelfiber imam tu skoraj v vsaki mišici, ker sem pazila, da ne obremenim preveč kolena mi je pa uspelo pridelat krč v stegnsko mišico, ki ne popusti še od včeraj popoldne, ampak samo zateguje. Če ne bi bila napoved plohe včeraj ne bi premeščala šodra, ne bi premikala zemlje in ne bi vozila zdrobljenca naokoli. No tega bom še danes, potem moram pa posesati avto, ker ta pa res zgleda verejtno tako kot stari golfi dvojke od cestnih gradbenih delavcev. Samo še malte nimam not.

Hočem vsaj 4 dni sonca skupaj brez dežja. Ker:
  1. imam še 10 dni lanskega dopusta, ki ga moram pokurt
  2. moram pobarvat kolute, ker sem dobila donacijo mahagoni barve
  3. moram pobarvat stojala za verigo, ok ta barva ni bila donacija
  4. moram, predno gre Ajša na operacijo in nekaj časa ne bo mogla nikamor, it sem , ker je lepo in ker je zdele ob tem dežju in snegu tam toliko vode, da bo noro. No bom videla kakšen je teren (lahko da je še sneg gor) in bomo šle mogoče še na Vogar. Če pa ne, bomo šle pa lepo okoli jezera. Ta mi je bolj verjetna. Med tednom nas ne bo veliko tam, zato upam, da ne srečam več kot 5 ljudi.

Zato rabim vsaj 4 dni sonca!