četrtek, 24. april 2008

užitek

Pasja šola je zelo kompleksna zadeva, ker je to nekaj kjer uživam, kjer sem jaz jaz, kjer se umaknem pred svetom in ok niso samo dobre stvari no. Ko imaš direkten opravek z ljudmi so tudi težave.
V težavah vedno iščem pozitivno in letošnja je poučna zame.
Ampak vseeno všeč mi je gledat napredek ljudi, ko vidiš kako so ponosni na svojega psa in nase, ko vidiš recimo premik v glavi pri človeku ki je deloma motorično negibljiv zaradi bolezni in mu delo s psom poveča motoriko.
Najbolj od vsega mi je pa vsako leto všeč priprava na izpit in učenje vaje poleg, prevsem obratov. Tukaj je pa čista tehnika in izkušnje. Pravi užitek, ko človeka premikaš in centriraš za milimeter.
In še nekaj je na kar sem ponosna. Vsako leto to tehniko izpopolnim, vsako leto mislim da sem našla tisto čarobno formulo in upam, da bom še nekaj let imela nekaj novega pri tem, ker dokler bo tako bo to užitek. Ko bo postalo rutina.....

Izbran čas je prihranjen čas. (BACON)

In to počnemo v samih začetkih, delamo na centimetrih, ker jih je potem tako težko dobiti nazaj, samo se tega ne zavedajo. Vem pa to jaz in zato sem to kar sem - inštruktor.