torek, 29. april 2008

dati na tehtnico

ja res je včasih je treba kakšno stvar tudi na ta način premislit. Od jutri naprej bodo kazni za prehitro vožnjo čisto predrage, da bi to počeli. Ok načeloma zadnje čase tega ne počnem več, ker mi tuli turbina,. Danes sem dala na tehtnico....in ugotovila, da bo jutri ceneje če mi gre turbina kot da plačam kazen .....zato.....je šel prej spet avto do konca, do podna....na števcu je šel malo čez 180.
Paše, priznam. In zato ker mi paše si ne želim močnega avta, ker delanje skomin je mučenje samega sebe. Zakaj bi si to delali sami, če to počnejo že drugi.

No nekaj pa je, mučenje Ajšike bo obrodilo sadove, ker sem prav vesela in je rana že bolje. Takole čakata, da pridem domov.
Včasih si prav želim da bi bila v naslednjem življenju pes pri kakšnem takem lastniku kot sem jaz.


Bodite pripravljeni - vaša priložnost lahko napoči vsak hip. (Neznan avtor)

Od jutri naprej bo vsaka prehitra vožnja priložnost, da plačamo ogromno denarja zato.....bodimo pripravljeni vsakič ko se vsedemo v avto in ne divjajmo.

In naj ne bo to priložnost samo za državno blagajno, ampak tudi za vse, ki po neumnosti umrejo, pa ok za temi ti je pač hudo, ampak mine. Želim si, da bi bilo zaradi teh kazni manj tistih za katere nam je žal, ampka ne mine ker jih gledamo vsak dan na vozičkih.