četrtek, 25. oktober 2012

Začeli smo, čisto zares

Uradno se je začel moj faks, konec je uvodnega tedna, ko še vedno nič ne najdem, ampak delam. Malo gledam kaj drugi napišejo in potem iščem kje.
Malo prosim za pomoč, da mi povedo kje najdem in gre.
Prejšnji teden je bila zanimiva debata na FB, o tem sem že pisala, kjer so me obtožili, da delam marketinško natego s svojo šolo.
Sedaj bom to počela še bolje, kajti študiram menedžment  vseživljenjskega izobraževanja, kar pomeni, da bom poznala vse tehnike s katerimi bom bolje vodila svojo šolo.

Še boljši marketing se bom šla - ja, to je žlehtna izjava.

Prvi predmet je inovativni in inovacijski managament. Predmet govori o novih pristopih in trendih v managementu in voditeljstvu. To kar moram narediti za to timsko nalogo lahko rečem, da sem voditelj prihodnosti,  vse tabele me uvrščajo tja. Kul, zato sem šla študirat, da se izboljšam vse skupaj.

Inovativna sem od vsega začetka, saj orjem ledino na tem področju. Inovacije...sistem, ki ga imam je plod mojega znanja in razvoja, tako da lahko rečem, da sem inovativna. Nove stvari so del razvoja. Ko bom imela več časa, bom naredila lahko še več, dodala še več stvari. Ampak, vse ob svojem času.