torek, 9. oktober 2012

Pa šele na polovici smo

Zaradi ceste, ki jo končno končujejo, sem danes združila vse tri skupine učenjakov.
Odlična poteza, v nedeljo jo ponovimo!

Že lani sem videla, da je velika skupina v zadnjem delu dobra ideja, ker so psi res pod takimi motnjami, da se morajo skoncentrirat.
Danes nas je bilo 20. Škoda, ker nekateri vztrajno manjkajo takrat, ko imamo skupne ure. Oni so na slabšem, ne ti, ki pridejo,
Na začetku so bili še skeptični, na koncu pa mislim, da so bili vsi navdušeni.
Komaj čakam nedeljo, bo bomo šli spet na sprehod. Si moram že počasi začeti zmišljevati poti, da se ne bomo ponavljali.
Največji užitek mi je videti 20 psov, ki se igrajo brez problemov. 
Smejko mali;) Baje je danes cel sprehod lulal..bo drugič bolje, ker ne more biti najmanjši v bistvu največji pasji car.
Pridni so res!
Največ mi je pa pomenila na koncu sprehoda, ko me je tečajnica vprašala: Tršica, si kaj ponosna na nas? 
Itak da sem! Kako ne bi bila?